Saltar al contingut

Resol els teus dubtes

Resum de preguntes que habitualment em fan els meus clients. Tens cap altre dubte? Estic disponible per email, telèfon, WhatsApp i xat de la web (el més recomanat). Sempre estaré encantat d'ajudar-te.
He enviat una sol·licitud de pressupost. Quin és el següent pas?
A les properes 48h rebrà una proposta de menú adaptada al teu pressupost, sense cap compromís.
Ofereixen opcions de menú per satisfer necessitats dietètiques?
Tots els nostres menús tenen la corresponent llista d'al·lergògens que es poden adaptar a una àmplia varietat de restriccions dietètiques (gluten, lactosa, soja, marisc…) i preferències personals (vegetariana, vegana, Halal, Kosher…)
M'agradaria fer canvis al menú, és possible?
Per descomptat! Canviarem l'oferta fins aconseguir el menú que més us convingui.
Quin és el termini per confirmar el meu esdeveniment?
Cal confirmar la reserva com a més tard 7 dies abans de la data de l'esdeveniment.
Quan he de confirmar el nombre de persones?
Fins a 24 hores abans del dia D, podeu canviar el nombre de persones sense despeses. Passat aquest temps, un càrrec corresponent al 50% del preu del menú per persona cancel·lada o afegida serà aplicat.
El xef pot aconsellar-me amb l'organització del meu esdeveniment?
Serà un plaer acompanyar-te, contestant les teves preguntes i donant-te alguns consells per a la logística del teu esdeveniment.
La meva cuina té el necessari perquè el xef prepari el menú?
Tens fogons, vitro o inducció, forn, nevera, aigüera, alguna olla i paella? Perfecte! ja teniu tot el necessari per gaudir d'un menú dels que us ofereixen els nostres xefs. Tant se val que la teva cuina sigui gran o petita, els nostres xefs s'adapten a qualsevol cuina!
Estan incloses les begudes al preu del menú?
No, les begudes no estan incloses als menús.
Necessito llogar una vaixella per al meu esdeveniment, es pot encarregar el xef?
Sí, puc demanar per a tu el material que necessiti.
El dia “D” com funciona?
Em presentaré al teu domicili unes poques hores abans de l'arribada dels teus convidats per començar els preparatius.
He de pagar una bestreta?
Sí, quan confirmeu la vostra reserva, us demanaré un dipòsit corresponent al 50% de l'import final per tal de reservar la data de l'esdeveniment.
Hi ha menús per a nens?
Sí, per a qualsevol fórmula triada, podré preparar un menú original adaptat al gust dels nens.
Què passa si he d'anul·lar el meu esdeveniment?
En cas d'anul·lació per part teva, se t'aplicarà una compensació del 50% (d'acord amb els costos suportats) de la suma del pressupost final en cas de cancel·lació dins dels 4 dies precedents a l'esdeveniment i del 100% en cas de cancel·lació el dia de l´esdeveniment.
Qui s'encarrega de netejar la cuina després del servei?
No et preocupis! La neteja i l'arranjament de la cuina estan inclosos en el preu del servei.
Fins on es desplaça el xef?
Barcelona i la seua àrea metropolitana fins a 50 km. Si esteu més lluny s'afegirà un cost de desplaçament.
M'aconsella contractar un cambrer?
Un personal de servei qualificat us pot ser d'una gran ajuda per servir begudes per exemple i permetre't gaudir encara més dels vostres convidats. (Tarifa a petició)

Copyright © 2024 Cocina Caprice

Tots els drets reservats

Queda prohibida la reproducció total o parcial

dels continguts d'aquesta web